Перейти до основного вмісту

Семінар :" Впровадження STEM - освіти на уроках трудового навчання"



План методичного заходу


Теоретичний блок.
1. Вступне слово до учасників семінару. Інтерактивна вправа «Давайте
познайомимося»
2. Поняття STEM- освіта та її можливості. Значення та актуальність
впровадження STEM уроків з трудового навчання.
3. Міжпредметні зв’язки та аспекти виховання.
Практичний блок.
1.Розвиток креативності мислення на уроках трудового навчання із застосуванням
STEM – освіти. Перегляд STEM-уроку з трудового навчання у 6 класі
«Українська народна вишиванка – поєднання та можливості».
2. Обговорення відкритого уроку учасниками методичного заходу.
Оцінка складових STEM-уроку
✔️ історичні відомості напрямку (розвиток регіону, пам’ять народу);
✔️культурологічний аспект вишивки ( виховання культури труда та
патріотичне виховання);
✔️ образно-художнє оформлення, значення кольорів та символів;
✔️ розвиток мілкої моторики та уважності (наочність матеріалу);
✔️ синтез історичного, класичного та сучасного;
✔️ виховання стилю ( дизайнер, модельєр ).

3. Інтерактивна вправа «Сьогодні я дізнався що STEM-уроків – це….».
4. Формування методичних рекомендацій щодо впровадження STEM уроків з
трудового навчання.
5. Підбиття підсумків роботи семінару. Заключне слово керівника та
координатора.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Емоційний інтелект та його особливості. Опис вебінару.

Презентація вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» на тему : « Емоційний інтелект та його особливості», який провела Психолог в галузі розвитку емоційного інтелекту , Член робочої групи при Міністерстві освіти і науки України Черниш Олена Степанівна. Психолог розпочала презентацію вебінару відразу з головного питання емоційного інтелекту про його плюси та мінуси. Головним впливом емоційного інтелекту на : є тіло. У 90% дітей емоційна стресова напруга призводить тіло до м’язового тонусу. Діти постійно стомлюються ,тому щоб зняти тонус в м’язах їм доводиться крутитися,бігати тощо. Далі Олена Степанівна розповіла на що впливають емоції крім тіла. Про те,що не буває емоцій поганих чи хороших,що кожна емоція має бути відверта , адекватна та саме головне ,емоції мають бути їством людини. Їх не потрібно боятися ,але вивчити їх різновиди ,природні механізми впливу вчитель зобов`язан! Завдяки знанням про походження емоцій про їх різновиди вчитель зможе вправно керуватися і вчасно звер

Організація ігор і вправ спрямованих на розвиток навичок спілкування у дітей. Опис вебінару.

23 листопада відбулась прем'єра вебінару на платформі «Всеосвіта» на тему : Організація ігор і вправ спрямованих на розвиток навичок спілкування у дітей. (методика « пластичного дзеркала»), який презентувала та провела кандидат психологічних наук, доцент кафедри методики та психології дошкільної початкової освіти Смольникова Г.В. Спілкування, являється головною життєвою необхідністю людини (дитини) . Спілкуванню можливо навчитись, з ним не народжуються. Запропонована методика наддасть можливість людині (дитині) скинути з себе острах щодо замкнутості та сором’язливості. Вона побудована на невербальному контакті у спілкуванні. Що дозволяє практично за допомогою посмішки ,погляду, жесту або міміки налагодити контакт із співрозмовником. Фахівцем були запропоновані та проведені декілька ігор: « Дзеркало», «Тінь», «Лабіринт», « Проективний малюнок» та інші. Позитивно, що наприкінці гри –тренінгу, дітки та сам фахівець ,які вперше бачили один одного змогли налагодити контак