Перейти до основного вмісту

Лайфхаки з української мови та літератури. Опис заходу.

Методичний захід 29 листопада був організований на базі спеціалізованої школи
№139 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням математики (м. Київ, пр.Татарський, 1).
Формою проведення даного методичного заходу було обрано семінар-практикум На даному
заході були присутні вчителі з української мови та літератури, адміністрація школи, запрошені
гості. Основним організатором виступив науково-методичний центр Шевченківського району м.
Києва, в особі методиста Дідух Тетяни Іванівни, а також вчителі української мови та літератури
даної школи.
Тема заходу « Лайфхаки з української мови та літератури: шукати, аналізувати, систематизувати:
секрети роботи вчителя» . В програмі семінару брали участь вчителі МО української мови та
літератури. Розпочав семінар директор школи Усенко О.В.
Вчитель Мурдза І.М. розкрив питання підготовки до ЗНО з української літератури за допомогою
Інтернет – мемів. Переконливо довів, що учень краще запам’ятає матеріал, якщо власноруч
створить відповіді у формі лінгвістичного мема. Цей підхід сприяє розвитку спостережливості
,креативному переосмисленню будь якої інформації.
Учитель Кушніренко І.В. зупинилася на питанні використання кейс – технологій на уроках мови та
позаурочний час. Це метод ситуативного навчання на конкретних прикладах, сприяє розвитку
винахідливості ,аналітичного та стратегічного мислення. Кейс технологія надає можливість
знаходити відповідь самостійно ,завдяки особистому досвіду. Навчає вірно формулювати
відповідь та аналізувати ситуацію.
Під керівництвом Мурдзи І.М. був інсценован літературний твір « Савка + Герасим, або 130 років
потому»
Майстер –клас з народних танців від етнографічного гурту « Буття» завершив семінар.
Даний методичний захід був проведений на високому методичному рівні, що і відзначила в
підсумках методист РНМЦ Дідух Тетяна Іванівна.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Семінар :" Впровадження STEM - освіти на уроках трудового навчання"

План методичного заходу Теоретичний блок. 1. Вступне слово до учасників семінару. Інтерактивна вправа «Давайте познайомимося» 2. Поняття STEM - освіта та її можливості. Значення та актуальність впровадження STEM уроків з трудового навчання. 3. Міжпредметні зв’язки та аспекти виховання. Практичний блок. 1.Розвиток креативності мислення на уроках трудового навчання із застосуванням STEM – освіти. Перегляд STEM -уроку з трудового навчання у 6 класі «Українська народна вишиванка – поєднання та можливості». 2. Обговорення відкритого уроку учасниками методичного заходу. Оцінка складових STEM -уроку ✔️ історичні відомості напрямку (розвиток регіону, пам’ять народу); ✔️культурологічний аспект вишивки ( виховання культури труда та патріотичне виховання); ✔️ образно-художнє оформлення, значення кольорів та символів; ✔️ розвиток мілкої моторики та уважності (наочність матеріалу); ✔️ синтез історичного, класичного та сучасного; ✔️ виховання стилю ( дизайнер, модельєр ).

Емоційний інтелект та його особливості. Опис вебінару.

Презентація вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» на тему : « Емоційний інтелект та його особливості», який провела Психолог в галузі розвитку емоційного інтелекту , Член робочої групи при Міністерстві освіти і науки України Черниш Олена Степанівна. Психолог розпочала презентацію вебінару відразу з головного питання емоційного інтелекту про його плюси та мінуси. Головним впливом емоційного інтелекту на : є тіло. У 90% дітей емоційна стресова напруга призводить тіло до м’язового тонусу. Діти постійно стомлюються ,тому щоб зняти тонус в м’язах їм доводиться крутитися,бігати тощо. Далі Олена Степанівна розповіла на що впливають емоції крім тіла. Про те,що не буває емоцій поганих чи хороших,що кожна емоція має бути відверта , адекватна та саме головне ,емоції мають бути їством людини. Їх не потрібно боятися ,але вивчити їх різновиди ,природні механізми впливу вчитель зобов`язан! Завдяки знанням про походження емоцій про їх різновиди вчитель зможе вправно керуватися і вчасно звер

Організація ігор і вправ спрямованих на розвиток навичок спілкування у дітей. Опис вебінару.

23 листопада відбулась прем'єра вебінару на платформі «Всеосвіта» на тему : Організація ігор і вправ спрямованих на розвиток навичок спілкування у дітей. (методика « пластичного дзеркала»), який презентувала та провела кандидат психологічних наук, доцент кафедри методики та психології дошкільної початкової освіти Смольникова Г.В. Спілкування, являється головною життєвою необхідністю людини (дитини) . Спілкуванню можливо навчитись, з ним не народжуються. Запропонована методика наддасть можливість людині (дитині) скинути з себе острах щодо замкнутості та сором’язливості. Вона побудована на невербальному контакті у спілкуванні. Що дозволяє практично за допомогою посмішки ,погляду, жесту або міміки налагодити контакт із співрозмовником. Фахівцем були запропоновані та проведені декілька ігор: « Дзеркало», «Тінь», «Лабіринт», « Проективний малюнок» та інші. Позитивно, що наприкінці гри –тренінгу, дітки та сам фахівець ,які вперше бачили один одного змогли налагодити контак