23 листопада відбулась прем'єра вебінару на платформі «Всеосвіта» на тему
: Організація ігор і вправ спрямованих на розвиток навичок спілкування у
дітей. (методика « пластичного дзеркала»), який презентувала та провела
кандидат психологічних наук, доцент кафедри методики та психології
дошкільної початкової освіти Смольникова Г.В.
Спілкування, являється головною життєвою необхідністю людини (дитини) .
Спілкуванню можливо навчитись, з ним не народжуються. Запропонована
методика наддасть можливість людині (дитині) скинути з себе острах щодо
замкнутості та сором’язливості. Вона побудована на невербальному контакті
у спілкуванні. Що дозволяє практично за допомогою посмішки ,погляду,
жесту або міміки налагодити контакт із співрозмовником.
Фахівцем були запропоновані та проведені декілька ігор: « Дзеркало»,
«Тінь», «Лабіринт», « Проективний малюнок» та інші. Позитивно, що
наприкінці гри –тренінгу, дітки та сам фахівець ,які вперше бачили один
одного змогли налагодити контакт та спілкування. Тим самим довели
практичність методу для підвищення психологічної культури педагогічних
працівників.
Результат ,який був створений за кадром камери,надав впевненості у
актуальності використання методики.
Мета вебінару
Метою вебінару є оволодіння педагогами навичками організації та
проведення ігор і вправ за методикою «пластичного дзеркала».
Завдання вебінару:
1 ознайомити учасників з поняттям «спілкування»;
2 надати інформацію про методику «пластичного дзеркала»;
3 навчити правильно організовувати і проводити невербальні ігри та
вправи: «Дзеркало», «Вперте дзеркало», «Тінь», «Передай рух»,
«Передай настрій», «Зрозумій мене», «Лабіринт», «Проективний
малюнок».
Очікувані результати:
1 підвищення психологічної культури педагогічних працівників;
2 вмотивованість у необхідності організації комунікативної діяльності
з дітьми в умовах закладу освіти;
3 отримання необхідних професійних навичок із ігрової та
комунікативної діяльності.
Цільова аудиторія
Вебінар може бути рекомендованим для всіх категорій педагогічних
працівників. Особливо для тих, хто почав працювати за програмами
Нової української школи.
: Організація ігор і вправ спрямованих на розвиток навичок спілкування у
дітей. (методика « пластичного дзеркала»), який презентувала та провела
кандидат психологічних наук, доцент кафедри методики та психології
дошкільної початкової освіти Смольникова Г.В.
Спілкування, являється головною життєвою необхідністю людини (дитини) .
Спілкуванню можливо навчитись, з ним не народжуються. Запропонована
методика наддасть можливість людині (дитині) скинути з себе острах щодо
замкнутості та сором’язливості. Вона побудована на невербальному контакті
у спілкуванні. Що дозволяє практично за допомогою посмішки ,погляду,
жесту або міміки налагодити контакт із співрозмовником.
Фахівцем були запропоновані та проведені декілька ігор: « Дзеркало»,
«Тінь», «Лабіринт», « Проективний малюнок» та інші. Позитивно, що
наприкінці гри –тренінгу, дітки та сам фахівець ,які вперше бачили один
одного змогли налагодити контакт та спілкування. Тим самим довели
практичність методу для підвищення психологічної культури педагогічних
працівників.
Результат ,який був створений за кадром камери,надав впевненості у
актуальності використання методики.
Мета вебінару
Метою вебінару є оволодіння педагогами навичками організації та
проведення ігор і вправ за методикою «пластичного дзеркала».
Завдання вебінару:
1 ознайомити учасників з поняттям «спілкування»;
2 надати інформацію про методику «пластичного дзеркала»;
3 навчити правильно організовувати і проводити невербальні ігри та
вправи: «Дзеркало», «Вперте дзеркало», «Тінь», «Передай рух»,
«Передай настрій», «Зрозумій мене», «Лабіринт», «Проективний
малюнок».
Очікувані результати:
1 підвищення психологічної культури педагогічних працівників;
2 вмотивованість у необхідності організації комунікативної діяльності
з дітьми в умовах закладу освіти;
3 отримання необхідних професійних навичок із ігрової та
комунікативної діяльності.
Цільова аудиторія
Вебінар може бути рекомендованим для всіх категорій педагогічних
працівників. Особливо для тих, хто почав працювати за програмами
Нової української школи.
Коментарі
Дописати коментар