Перейти до основного вмісту

Організація ігор і вправ спрямованих на розвиток навичок спілкування у дітей. Опис вебінару.

23 листопада відбулась прем'єра вебінару на платформі «Всеосвіта» на тему
: Організація ігор і вправ спрямованих на розвиток навичок спілкування у
дітей. (методика « пластичного дзеркала»), який презентувала та провела
кандидат психологічних наук, доцент кафедри методики та психології
дошкільної початкової освіти Смольникова Г.В.
Спілкування, являється головною життєвою необхідністю людини (дитини) .
Спілкуванню можливо навчитись, з ним не народжуються. Запропонована
методика наддасть можливість людині (дитині) скинути з себе острах щодо
замкнутості та сором’язливості. Вона побудована на невербальному контакті
у спілкуванні. Що дозволяє практично за допомогою посмішки ,погляду,
жесту або міміки налагодити контакт із співрозмовником.
Фахівцем були запропоновані та проведені декілька ігор: « Дзеркало»,
«Тінь», «Лабіринт», « Проективний малюнок» та інші. Позитивно, що
наприкінці гри –тренінгу, дітки та сам фахівець ,які вперше бачили один
одного змогли налагодити контакт та спілкування. Тим самим довели
практичність методу для підвищення психологічної культури педагогічних
працівників.
Результат ,який був створений за кадром камери,надав впевненості у
актуальності використання методики.
Мета вебінару
Метою вебінару є оволодіння педагогами навичками організації та
проведення ігор і вправ за методикою «пластичного дзеркала».
Завдання вебінару:
 1  ознайомити учасників з поняттям «спілкування»;
 2  надати інформацію про методику «пластичного дзеркала»;
 3  навчити правильно організовувати і проводити невербальні ігри та
вправи: «Дзеркало», «Вперте дзеркало», «Тінь», «Передай рух»,
«Передай настрій», «Зрозумій мене»,  «Лабіринт»,  «Проективний
малюнок».
Очікувані результати:
 1  підвищення психологічної культури педагогічних працівників;
 2  вмотивованість у необхідності організації комунікативної діяльності
з дітьми в умовах закладу освіти;
 3  отримання необхідних професійних навичок із ігрової та
комунікативної діяльності.

Цільова аудиторія
Вебінар може бути рекомендованим для всіх категорій педагогічних
працівників. Особливо для тих, хто почав працювати за програмами
Нової української школи.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Семінар :" Впровадження STEM - освіти на уроках трудового навчання"

План методичного заходу Теоретичний блок. 1. Вступне слово до учасників семінару. Інтерактивна вправа «Давайте познайомимося» 2. Поняття STEM - освіта та її можливості. Значення та актуальність впровадження STEM уроків з трудового навчання. 3. Міжпредметні зв’язки та аспекти виховання. Практичний блок. 1.Розвиток креативності мислення на уроках трудового навчання із застосуванням STEM – освіти. Перегляд STEM -уроку з трудового навчання у 6 класі «Українська народна вишиванка – поєднання та можливості». 2. Обговорення відкритого уроку учасниками методичного заходу. Оцінка складових STEM -уроку ✔️ історичні відомості напрямку (розвиток регіону, пам’ять народу); ✔️культурологічний аспект вишивки ( виховання культури труда та патріотичне виховання); ✔️ образно-художнє оформлення, значення кольорів та символів; ✔️ розвиток мілкої моторики та уважності (наочність матеріалу); ✔️ синтез історичного, класичного та сучасного; ✔️ виховання стилю ( дизайнер, модельєр ).

Емоційний інтелект та його особливості. Опис вебінару.

Презентація вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» на тему : « Емоційний інтелект та його особливості», який провела Психолог в галузі розвитку емоційного інтелекту , Член робочої групи при Міністерстві освіти і науки України Черниш Олена Степанівна. Психолог розпочала презентацію вебінару відразу з головного питання емоційного інтелекту про його плюси та мінуси. Головним впливом емоційного інтелекту на : є тіло. У 90% дітей емоційна стресова напруга призводить тіло до м’язового тонусу. Діти постійно стомлюються ,тому щоб зняти тонус в м’язах їм доводиться крутитися,бігати тощо. Далі Олена Степанівна розповіла на що впливають емоції крім тіла. Про те,що не буває емоцій поганих чи хороших,що кожна емоція має бути відверта , адекватна та саме головне ,емоції мають бути їством людини. Їх не потрібно боятися ,але вивчити їх різновиди ,природні механізми впливу вчитель зобов`язан! Завдяки знанням про походження емоцій про їх різновиди вчитель зможе вправно керуватися і вчасно звер