Перейти до основного вмісту

Нормативні документи

Нормативно-правова документація з організації роботи науково-методичного центру.


Законодавчі та підзаконні нормативно-правові акти України:
-Закон України «Про освіту» від 05.09.2017 р.;
Закон України «Про дошкільну освіту» від 11.07.2001р.;
-Закон України «Про загальну середню освіту» від 13.05.1999р. № 651-XIV;
-Закон України «Про позашкільну освіту» від 22.06.2000р, № № 1841-III;
-Закон України «Про інноваційну діяльність» від 2002р;
-Указ Президента України «Про Національну стратегію розвитку освіти в
Україні на період до 2021р.» від 25.06.2013р. №344 /2013;
-Державна стратегія регіонального розвитку на період до 2020 року
(постанова КМУ від 06.08.2014 №385);
-Типове положення про атестацію педагогічних працівників (наказ МОН від
06.10.2010р. № 930 із наступними змінами та доповненнями);
-Положення про районний (міський) методичний кабінет/центр (наказ МОН
від 08.12.2008 р. №1119);
-Рекомендації щодо організації і проведення методичної роботи з
педагогічними кадрами в системі післядипломної педагогічної освіти (лист
МОН №1/9-318 від 03.07.2002)
-Концепція національно-патріотичного виховання дітей і молоді (наказ МОН
від 16.06.2015 №641);
-Державний стандарт базової, повної, загальної середньої освіти (Постанова
КМУ від 23.11. 2011. №1392) ;
- Державний стандарт початкової освіти (Постанова КМУ 21.11.2018 № 87 );
-Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у
системі загальної середньої освіти (наказ МОН від 30.12.2014 № 1547);
- Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у
системі загальної середньої освіти (наказ МОНУ від 21.08.2013 №1222);
-Орієнтовні критерії оцінювання діяльності дошкільних, загальноосвітніх
навчальних закладів.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Семінар :" Впровадження STEM - освіти на уроках трудового навчання"

План методичного заходу Теоретичний блок. 1. Вступне слово до учасників семінару. Інтерактивна вправа «Давайте познайомимося» 2. Поняття STEM - освіта та її можливості. Значення та актуальність впровадження STEM уроків з трудового навчання. 3. Міжпредметні зв’язки та аспекти виховання. Практичний блок. 1.Розвиток креативності мислення на уроках трудового навчання із застосуванням STEM – освіти. Перегляд STEM -уроку з трудового навчання у 6 класі «Українська народна вишиванка – поєднання та можливості». 2. Обговорення відкритого уроку учасниками методичного заходу. Оцінка складових STEM -уроку ✔️ історичні відомості напрямку (розвиток регіону, пам’ять народу); ✔️культурологічний аспект вишивки ( виховання культури труда та патріотичне виховання); ✔️ образно-художнє оформлення, значення кольорів та символів; ✔️ розвиток мілкої моторики та уважності (наочність матеріалу); ✔️ синтез історичного, класичного та сучасного; ✔️ виховання стилю ( дизайнер, модельєр ).

Емоційний інтелект та його особливості. Опис вебінару.

Презентація вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» на тему : « Емоційний інтелект та його особливості», який провела Психолог в галузі розвитку емоційного інтелекту , Член робочої групи при Міністерстві освіти і науки України Черниш Олена Степанівна. Психолог розпочала презентацію вебінару відразу з головного питання емоційного інтелекту про його плюси та мінуси. Головним впливом емоційного інтелекту на : є тіло. У 90% дітей емоційна стресова напруга призводить тіло до м’язового тонусу. Діти постійно стомлюються ,тому щоб зняти тонус в м’язах їм доводиться крутитися,бігати тощо. Далі Олена Степанівна розповіла на що впливають емоції крім тіла. Про те,що не буває емоцій поганих чи хороших,що кожна емоція має бути відверта , адекватна та саме головне ,емоції мають бути їством людини. Їх не потрібно боятися ,але вивчити їх різновиди ,природні механізми впливу вчитель зобов`язан! Завдяки знанням про походження емоцій про їх різновиди вчитель зможе вправно керуватися і вчасно звер

Організація ігор і вправ спрямованих на розвиток навичок спілкування у дітей. Опис вебінару.

23 листопада відбулась прем'єра вебінару на платформі «Всеосвіта» на тему : Організація ігор і вправ спрямованих на розвиток навичок спілкування у дітей. (методика « пластичного дзеркала»), який презентувала та провела кандидат психологічних наук, доцент кафедри методики та психології дошкільної початкової освіти Смольникова Г.В. Спілкування, являється головною життєвою необхідністю людини (дитини) . Спілкуванню можливо навчитись, з ним не народжуються. Запропонована методика наддасть можливість людині (дитині) скинути з себе острах щодо замкнутості та сором’язливості. Вона побудована на невербальному контакті у спілкуванні. Що дозволяє практично за допомогою посмішки ,погляду, жесту або міміки налагодити контакт із співрозмовником. Фахівцем були запропоновані та проведені декілька ігор: « Дзеркало», «Тінь», «Лабіринт», « Проективний малюнок» та інші. Позитивно, що наприкінці гри –тренінгу, дітки та сам фахівець ,які вперше бачили один одного змогли налагодити контак