Перейти до основного вмісту

Матеріали для вчителів

Анкета

з педагогічної проблеми «Виявлення, апробація та впровадження
перспективного передового досвіду вчителів трудового навчання

1. Майстер-класи яких педагогів-новаторів з трудового навчання Ви
впроваджуєте у свій досвід? (вкажіть прізвища)____________
2. У якій творчій лабораторії вчителів-методистів району Ви удосконалюєте
свої знання?__________________________
3. На Вашу думку чи підвищується ефективність процесу навчання за
рахунок реалізації педагогічних інновацій?___________________
4. Які диференційовані завдання Ви можете порадити колегам для роботи з
учнями 5- 7 класу як засобів індивідуального підходу? ____________
5. У яких методичних питаннях потребуєте консультації РНМЦ?______
6. Елементи яких інноваційних методик використовуєте на уроках
трудового навчання? _______________________________
7. Чи використовуєте Ви принцип роботи у малих групах на уроках
трудового навчання? _______________________________________
8. Якого навчально-методичного забезпечення потребує кабінет трудового
навчання у Вашому закладі освіти? ________________
9. Чи забезпечені Ви фаховою періодикою та методичною літературою для
підвищення рівня самоосвіти? _________________
10. Чим сприяє робота методичного об’єднання м. Києва з трудового
навчання для підвищення рівня професійної майстерності? __________
11. Запропонуйте форму методичної роботи, яку Ви можете провести з
молодими учителями трудового навчання, поширюючи власний
педагогічний досвід (питання для досвідчених педагогів) ______

Дякуємо за надані відповіді!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Семінар :" Впровадження STEM - освіти на уроках трудового навчання"

План методичного заходу Теоретичний блок. 1. Вступне слово до учасників семінару. Інтерактивна вправа «Давайте познайомимося» 2. Поняття STEM - освіта та її можливості. Значення та актуальність впровадження STEM уроків з трудового навчання. 3. Міжпредметні зв’язки та аспекти виховання. Практичний блок. 1.Розвиток креативності мислення на уроках трудового навчання із застосуванням STEM – освіти. Перегляд STEM -уроку з трудового навчання у 6 класі «Українська народна вишиванка – поєднання та можливості». 2. Обговорення відкритого уроку учасниками методичного заходу. Оцінка складових STEM -уроку ✔️ історичні відомості напрямку (розвиток регіону, пам’ять народу); ✔️культурологічний аспект вишивки ( виховання культури труда та патріотичне виховання); ✔️ образно-художнє оформлення, значення кольорів та символів; ✔️ розвиток мілкої моторики та уважності (наочність матеріалу); ✔️ синтез історичного, класичного та сучасного; ✔️ виховання стилю ( дизайнер, модельєр ).

Емоційний інтелект та його особливості. Опис вебінару.

Презентація вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» на тему : « Емоційний інтелект та його особливості», який провела Психолог в галузі розвитку емоційного інтелекту , Член робочої групи при Міністерстві освіти і науки України Черниш Олена Степанівна. Психолог розпочала презентацію вебінару відразу з головного питання емоційного інтелекту про його плюси та мінуси. Головним впливом емоційного інтелекту на : є тіло. У 90% дітей емоційна стресова напруга призводить тіло до м’язового тонусу. Діти постійно стомлюються ,тому щоб зняти тонус в м’язах їм доводиться крутитися,бігати тощо. Далі Олена Степанівна розповіла на що впливають емоції крім тіла. Про те,що не буває емоцій поганих чи хороших,що кожна емоція має бути відверта , адекватна та саме головне ,емоції мають бути їством людини. Їх не потрібно боятися ,але вивчити їх різновиди ,природні механізми впливу вчитель зобов`язан! Завдяки знанням про походження емоцій про їх різновиди вчитель зможе вправно керуватися і вчасно звер

Організація ігор і вправ спрямованих на розвиток навичок спілкування у дітей. Опис вебінару.

23 листопада відбулась прем'єра вебінару на платформі «Всеосвіта» на тему : Організація ігор і вправ спрямованих на розвиток навичок спілкування у дітей. (методика « пластичного дзеркала»), який презентувала та провела кандидат психологічних наук, доцент кафедри методики та психології дошкільної початкової освіти Смольникова Г.В. Спілкування, являється головною життєвою необхідністю людини (дитини) . Спілкуванню можливо навчитись, з ним не народжуються. Запропонована методика наддасть можливість людині (дитині) скинути з себе острах щодо замкнутості та сором’язливості. Вона побудована на невербальному контакті у спілкуванні. Що дозволяє практично за допомогою посмішки ,погляду, жесту або міміки налагодити контакт із співрозмовником. Фахівцем були запропоновані та проведені декілька ігор: « Дзеркало», «Тінь», «Лабіринт», « Проективний малюнок» та інші. Позитивно, що наприкінці гри –тренінгу, дітки та сам фахівець ,які вперше бачили один одного змогли налагодити контак