Анкета
з педагогічної проблеми «Виявлення, апробація та впровадження
перспективного передового досвіду вчителів трудового навчання
1. Майстер-класи яких педагогів-новаторів з трудового навчання Ви
впроваджуєте у свій досвід? (вкажіть прізвища)____________
2. У якій творчій лабораторії вчителів-методистів району Ви удосконалюєте
свої знання?__________________________
3. На Вашу думку чи підвищується ефективність процесу навчання за
рахунок реалізації педагогічних інновацій?___________________
4. Які диференційовані завдання Ви можете порадити колегам для роботи з
учнями 5- 7 класу як засобів індивідуального підходу? ____________
5. У яких методичних питаннях потребуєте консультації РНМЦ?______
6. Елементи яких інноваційних методик використовуєте на уроках
трудового навчання? _______________________________
7. Чи використовуєте Ви принцип роботи у малих групах на уроках
трудового навчання? _______________________________________
8. Якого навчально-методичного забезпечення потребує кабінет трудового
навчання у Вашому закладі освіти? ________________
9. Чи забезпечені Ви фаховою періодикою та методичною літературою для
підвищення рівня самоосвіти? _________________
10. Чим сприяє робота методичного об’єднання м. Києва з трудового
навчання для підвищення рівня професійної майстерності? __________
11. Запропонуйте форму методичної роботи, яку Ви можете провести з
молодими учителями трудового навчання, поширюючи власний
педагогічний досвід (питання для досвідчених педагогів) ______
Дякуємо за надані відповіді!
з педагогічної проблеми «Виявлення, апробація та впровадження
перспективного передового досвіду вчителів трудового навчання
1. Майстер-класи яких педагогів-новаторів з трудового навчання Ви
впроваджуєте у свій досвід? (вкажіть прізвища)____________
2. У якій творчій лабораторії вчителів-методистів району Ви удосконалюєте
свої знання?__________________________
3. На Вашу думку чи підвищується ефективність процесу навчання за
рахунок реалізації педагогічних інновацій?___________________
4. Які диференційовані завдання Ви можете порадити колегам для роботи з
учнями 5- 7 класу як засобів індивідуального підходу? ____________
5. У яких методичних питаннях потребуєте консультації РНМЦ?______
6. Елементи яких інноваційних методик використовуєте на уроках
трудового навчання? _______________________________
7. Чи використовуєте Ви принцип роботи у малих групах на уроках
трудового навчання? _______________________________________
8. Якого навчально-методичного забезпечення потребує кабінет трудового
навчання у Вашому закладі освіти? ________________
9. Чи забезпечені Ви фаховою періодикою та методичною літературою для
підвищення рівня самоосвіти? _________________
10. Чим сприяє робота методичного об’єднання м. Києва з трудового
навчання для підвищення рівня професійної майстерності? __________
11. Запропонуйте форму методичної роботи, яку Ви можете провести з
молодими учителями трудового навчання, поширюючи власний
педагогічний досвід (питання для досвідчених педагогів) ______
Дякуємо за надані відповіді!
Коментарі
Дописати коментар