Перейти до основного вмісту

Емоційний інтелект та його особливості. Опис вебінару.

Презентація вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» на тему : « Емоційний інтелект та його особливості», який
провела Психолог в галузі розвитку емоційного інтелекту , Член робочої групи при Міністерстві освіти і науки України Черниш Олена Степанівна.
Психолог розпочала презентацію вебінару відразу з головного питання емоційного інтелекту про його плюси та мінуси.
Головним впливом емоційного інтелекту на : є тіло. У 90% дітей емоційна стресова напруга призводить тіло до м’язового тонусу. Діти постійно стомлюються ,тому щоб зняти тонус в м’язах їм доводиться крутитися,бігати тощо.
Далі Олена Степанівна розповіла на що впливають емоції крім тіла. Про те,що не буває емоцій поганих чи хороших,що кожна емоція має бути відверта , адекватна та саме головне ,емоції мають бути їством людини. Їх не потрібно боятися ,але вивчити їх різновиди ,природні механізми впливу вчитель зобов`язан!
Завдяки знанням про походження емоцій про їх різновиди вчитель зможе вправно керуватися і вчасно звернувши увагу на дитину, допомогти їй.
Звернули увагу не тільки на дітей ,а на вчителів ,які мають невростинічні розлади ,які заважають процесу навчання та як навчитися саморегуляції емоцій.
Всього існує 6 психотипів емоційного інтелекту людини, але є ще 7й це порушення нервової системи, травматики , невротики. Вебінар був побудован на теоретичному аспекті ,але Олена Степанівна зауважила та запросила на наступний практичний вебінар, який відбудеться 06.12. 18р. На якому розглянемо практичний блок емоційного інтелекту.
Наприкінці фахівець розповіла казку « курочка- ряба» на якій показала ,як швидко змінюються емоції і як їх потрібно сприймати. Реагуйте адекватно,
Це шлях до емоційної рівноваги!
По закінченню вебінару я успішно склала тест та отримала сертифікат. Ви точно відкриєте для себе багато нового та цікавого переглянувши цей вебінар.Більш того, ця тема завжди активізує до пошуку нових життєвих стратегій та запалює бажання розвиватися.
Очікувані результати
 1.  Знайомство з можливостями використання емоцій для щасливого наповненого життя.
 2.  Розуміння механізмів впливу емоційного інтелекту на різні сфери життєдіяльності.
 3.  Нове бачення поняття неуспішності учнів та шляхів їхнього розвитку. Цільова аудиторія:

Педагогічні та адміністративні працівники закладів освіти, психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги.
Мета:
Розкрити поняття емоційного інтелекту та особливостей його використання в повсякденному житті.
Завдання:
 1.  Розкрити поняття емоційного інтелекту.
 2.   Розглянути вплив емоційного інтелекту на різні сфери життєдіяльності особистості.
 3.  Висвітлити питання використання емоцій для вирішення задач з формування навичок соціалізації, комунікації та ефективної навчальної діяльності.
 4.  Визначити вплив емоцій на здоров’я особистості.
Опис
 1.  Поняття емоційного інтелекту.
 2.  Проблеми розвитку емоційної сфери особистості.
 3.  Причини ускладненої емоційно-вольової регуляції поведінки учнів.
 4.  Можливості використання емоційного інтелекту в педагогічній практиці.
 5.  Проблеми емоційного розвитку особистості.
 6.  Місце емоцій в пізнавальній діяльності.
 7.  Діагностика особистості на основі аналізу емоційної сфери суб’єкта.
 8.  Проблеми, які можна вирішити шляхом розвитку емоційної сфери.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Семінар :" Впровадження STEM - освіти на уроках трудового навчання"

План методичного заходу Теоретичний блок. 1. Вступне слово до учасників семінару. Інтерактивна вправа «Давайте познайомимося» 2. Поняття STEM - освіта та її можливості. Значення та актуальність впровадження STEM уроків з трудового навчання. 3. Міжпредметні зв’язки та аспекти виховання. Практичний блок. 1.Розвиток креативності мислення на уроках трудового навчання із застосуванням STEM – освіти. Перегляд STEM -уроку з трудового навчання у 6 класі «Українська народна вишиванка – поєднання та можливості». 2. Обговорення відкритого уроку учасниками методичного заходу. Оцінка складових STEM -уроку ✔️ історичні відомості напрямку (розвиток регіону, пам’ять народу); ✔️культурологічний аспект вишивки ( виховання культури труда та патріотичне виховання); ✔️ образно-художнє оформлення, значення кольорів та символів; ✔️ розвиток мілкої моторики та уважності (наочність матеріалу); ✔️ синтез історичного, класичного та сучасного; ✔️ виховання стилю ( дизайнер, модельєр ).

Організація ігор і вправ спрямованих на розвиток навичок спілкування у дітей. Опис вебінару.

23 листопада відбулась прем'єра вебінару на платформі «Всеосвіта» на тему : Організація ігор і вправ спрямованих на розвиток навичок спілкування у дітей. (методика « пластичного дзеркала»), який презентувала та провела кандидат психологічних наук, доцент кафедри методики та психології дошкільної початкової освіти Смольникова Г.В. Спілкування, являється головною життєвою необхідністю людини (дитини) . Спілкуванню можливо навчитись, з ним не народжуються. Запропонована методика наддасть можливість людині (дитині) скинути з себе острах щодо замкнутості та сором’язливості. Вона побудована на невербальному контакті у спілкуванні. Що дозволяє практично за допомогою посмішки ,погляду, жесту або міміки налагодити контакт із співрозмовником. Фахівцем були запропоновані та проведені декілька ігор: « Дзеркало», «Тінь», «Лабіринт», « Проективний малюнок» та інші. Позитивно, що наприкінці гри –тренінгу, дітки та сам фахівець ,які вперше бачили один одного змогли налагодити контак